Bittor Rodriguez doktoreak (WIKI-ELIKAren laguntzailea) aztertu egin ditu zenbait produkturen kontsumoa baldintzatzen duten faktoreak.

Produktu batzuen arrakastan honako alderdi hauek zerikusia dute…

  1. Alderdi sentsorialak: norbanakoaren gustuak gorabehera, produktu horiek oso ondo zaindutako erakargarritasun sentsoriala dute, zenbait zentzumen (besteak beste, usaimena eta dastamena) atseginez asebetetzen dituena.
  2. Aukera: oso eskuragarriak dira. Fisikoki; izan ere, oinez edo kotxez joan gaitezke horiek eskuratzera, edo etxera ekar diezazkigukete, janariaren kasuan.
  3. Gaitasunak: ez dugu hautatzeko edo prestatzeko jakite-maila jakin bat izan behar. Halaber, ez dugu izan behar horiek kontsumitzeko baliabiderik, kontsumitzeko prest daude eta.
  4. Ereduak: kanpaina askotan pertsona ospetsuak erabiltzen dituzte.
  5. Saria: opariak produktua erosteagatik, 2 x 1, eta abar.
  6. Emozionalitatea: edozein publizitate-kanpainatan transmititzen da ongizatea.

Artikulua: Zergatik jaten dugu jaten dugun moduan?

Utzi erantzuna

Zure e-posta ez da publikoa izango. * Derrigor bete beharrekoak

Garbitu formularioaPost comment